.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , , , , » Koós Réka már feni a karmait...

Koós Réka már feni a karmait...

Written By Tamas on 2013. március 19. | 20:39

Már csak néhányat kell aludnia Koós Rékának, és végre beteljesül egy régi álma: eljátszhatja Grizabella szerepét a Macskák című musicalben!

Március 22-én lép színpadra először a Madách Színház 30 éve műsoron levő darabjának legújabb szereposztása. Grizabellát Koós Réka játssza.
- Mindig is ez a szerep érdekelt a Macskákból, de valahogy olyan lehetetlennek tűnt -mesélte Réka. - A dalt már sokszor elénekeltem, de azt nem gondoltam, hogy színpadra is léphetek vele a Madách Színházban. Izgalom még nincs bennem, talán akkor fogom majd fel, hogy ez a szerep valóban az enyém, amikor először kifestem magam. A többiek a táncokon dolgoznak, borzasztó nehéz dolguk van. Ladinek Judit barátnőm fogalmazta meg jól: a táncosok kiköpik a belüket három órán keresztül, Grizabella pedig bejön és learatja a sikert, hiszen óriásit énekel. Úgyhogy én a zenei részére készülök.

(fotó: Grizabellák- Bencze Ilona és Koós Réka /madachszinhaz.hu)




Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger