.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Piaf elköltözik...

Piaf elköltözik...

Written By Tamas on 2012. szeptember 7. | 18:58

Vári Éva óriási sikerű Piaf-estjét sokan siratták a Budapesti Kamara Színház bezárása után, ám aggodalomra semmi ok...

A Budapesti Kamara Színházban, sok-sok éven át játszott estet, a nagy érdeklődésre való tekintettel az Orlai Produkciós Iroda műsorra tűzi a Belvárosi Színház színpadán.
 "-Megöregedtem, mert egyre többször jut eszembe a múlt, pedig én azelőtt, sohasem szerettem emlékezni semmire, de most körülfognak, elborítanak, rám törnek az emlékek, arcokat látok, sok ismerőst és idegen járókelőket az utcán, akik a hangomat hallották, rajongtak értem,  és követeltek maguknak.
A kedvükért, és csak nekik énekeltem sokszor az erőm megfeszítésével is. Nehéz életem volt, és ha újrakezdeném, ugyanígy csinálnék mindent, önpusztító erővel és szenvedőn, szeretve és elhagyatva, és sokszor előröl, kezdeném, mert én nem bánok semmit sem." (Edith Piaf)


Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger