.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....

Written By Tamas on 2011. december 30. | 11:48

Születésnapi beszélgetés Zsédával
Ma ünnepli születésnapját Zsédenyi Adrienn. Az énekesnő elárulta, hogy fontosak számára az ünnepek, és arról is beszélt, hogy mennyire változtatta meg az életét a kisfia.




- Mennyire fontosak számodra a születésnapok?
- Általában fontos nekem, hogy megemlékezzek azokról, akik fontosak nekem, közel állnak hozzám! Ha valaki igazán fontos, szeretek én lenni az első, aki felköszönti. De nem csak a születésnapokat tartom számon! Általában az Ünnepek fontosak számomra. Szeretem kitalálni, hogy ki mire vágyik, ellesett gesztusokat, mondatokat figyelek, hogy mindenkit azzal lephessek meg, ami tényleg a legtitkosabb vágya. Persze a saját születésnapomat is szeretem. Nem rémít meg az idő múlása, szeretek visszanézni ilyenkor az elmúlt évre -a szó legszorosabb értelmében, hiszen az év utolsó előtti napján születtem- és végiggondolni mennyi mindennel lettem gazdagabb, bölcsebb, tapasztaltabb.
- Rendezel ilyenkor partykat, vagy csak családilag ünnepelsz?
- Ez mindig egy nehéz kérdés, hiszen december 31.-én az egész ország bulizik. 30.-án meg erre készülnek. Ráadásul az év ezen időszaka számomra általában munkával telik, így a születésnapomon, ha választhatok, inkább családi körben maradok. Bár egyszer nagyon szeretnék egy hatalmas partyt rendezni a születésnapomra.
- Emlékszel, mi volt eddigi életedben a legérdekesebb születésnapod, vagy ajándékod?
- Mindig azok az ajándékok hatnak meg nagyon, amiken érzem, hogy odafigyelés eredményeként kapom őket.
- Érdekel az asztrológia? Tipikus baknak tartod magad?
- Foglakoztat a kérdés, hogy milyen utat jelöltek ki a csillagok számomra! A komoly asztrológusokra oda szoktam figyelni, de nem olvasgatom például a napilapok horoszkópjait. Ez szerintem ennél árnyaltabb személyre szabottabb dolog. Sok minden igaz rám abból, amit a bakokról mondanak. Az aszcendensem Nyilas, mostanában ennek is szoktam érezni a hatását magamon. 
- Anyaként mennyiben változott meg az életed?
- Szinte mindenben és semmiben egyszerre. Olyan természetes ez a változás, annyira akartam, hogy szinte észre sem veszem. Persze kicsit többet kell szerveznem, hogy mindenhol helyt állhassak, de közben meg annyira boldog vagyok, hogy százszor ennyit is megérne. Sokan mondják, hogy lazább, vagányabb lettem, ezt biztos, hogy Nimródnak köszönhetem, hiszen ő egy igazi kis férfi, és ahhoz, hogy kordában tarthassam, bizony nekem is fel kellett vennem a ritmust!
- Mindig tökéletes eleganciával jelensz meg a fellépéseken, rendezvényeken. Előfordul azért, hogy csak úgy, melegítőben leszaladsz a boltba?
- Néhány hónapja megleptem magam egy fekete melegítővel és hozzávaló edzőcipővel. Eddig ilyesmit csak sportoláshoz viseltem, de be kell látnom néha nagyon jó érzés a tűsarkú helyett ebbe ugrani bele, és a turnébuszba is sokkal jobban esik így beülni! De a boltba nem így járok.
- Az elegancia mellett a visszafogott nyugalom a másik "védjegyed". Emlékszel, hogy mikor keltél ki magadból utoljára? Sosem kiabálsz, senkivel?
- Nem vagyok kiabálós fajta. Vannak emberek, akik nagyon jól tudják efféleképpen kifejezni indulataikat, érzéseiket, és be is jön nekik. Nekem valahogy nem áll jól. Én amolyan tépelődős, megbeszélgetős fajta vagyok. 


Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger