.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » » Csillaglesen Hernádi Judittal

Csillaglesen Hernádi Judittal

Written By Tamas on 2012. március 7. | 12:20

Március 17-én újra indul az RTL Klubon a Csillag Születik című tehetségkutató. Az előző széria zsűrijéből egyedül Hernádi Judit maradt a helyén, őt faggattam a csillagokról és a jövőről...

-  Amikor először ültél be a Csillag születik zsűriszékébe, nem féltél, hogy mit szól majd a szakma, ha elvállalod ezt a feladatot?
- Régen sem nagyon volt ilyen. Mindig úgy gondoltam, hogy ha magamnak meg tudok felelni, hogy ha azt tudom mondani, hogy ennyit tudok csinálni, akkor rendben van. Ha ez valakinek nem felel meg, akkor sem baj, akkor nem erre születtem.  
- Vagy csak annak a valakinek kell mást néznie... 
- Még az is meglehet, de az abban a pillanatban úgy van. Ha jelentkezem a cirkuszba akrobatának, és megkérdezik: mit tudok csinálni, erre pedig az a válaszom, hogy semmit, akkor ők joggal küldenek el. De az az én maximumom, azt a semmit gyönyörűen tudom csinálni! 
- A pályád kezdetén ki volt, akinek leginkább adtál a véleményére? 
- Várkonyi Zoltán például, aki a tanárom volt. Ő tudott egy- két olyan mondatot mondani, amiből sokat tanultam. Miklósy Gyuri bácsi is hatással volt rám, nem feltétlenül szakmailag, hanem hogy az ember hogy nőjön fel, hogyan legyen ember. Sokat tanultam Törőcsik Maritól is. Bárkitől lehet tanulni, nem kell annak diplomás tanárnak lenni, még szakmabelinek sem. Egy jó pillanatban egy jól irányzott mondat nagyon sokat jelenthet.  
- Ha akkoriban lett volna egy hasonló tehetség kutató műsor, lett volna bátorságod benevezni? 
- Nem tudok abba belegondolni, hogy mi lett volna ha. Nincs ilyen. A volna egy mese. Azon gondolkodom, ami van. Anno elindultam a Ki-Mit-Tud-on, csak kirúgtak. 
- Muszáj elárulnod, mi a titka annak, hogy ilyen elképesztően jól nézel ki! 
- Egyfelől ez egy genetikai tulajdonság, másrészt isteni krémekre leltem, azoktól lesz nagyon jó a bőröm állaga. Diétázni nem nagyon szoktam…  
- Azt látom, hiszen most is élvezettel falsz… 
- Nyugodtan írd le, hogy már egy fél pulykát megettem, mióta beszélgetünk! 
- A Madách Színházban még mindig telt házzal megy a Jövőre, veled, ugyanitt második része, melyben Gálvölgyi Jánossal játszol. A közönség imád titeket… 
- Egy kétszemélyes darabot végigjátszani nyolcszáz ember előtt, azért nehéz dolog. Minél nagyobb a közönség, annál pontosabban kell fogalmazni. Imádok pici térben is játszani, de az más. Sokan hiszik, hogy az a nehezebb, de nem. Ott másképp kell játszani. Őszintén, de ezt vegyük alapkérdésnek egy színésznél. Ez egy összjáték, nagyon szeretem csinálni.  
- Mennyire fontos az életedben a barátság? 
- Olyannyira, hogy nem sok barátom van. Sok az ismerős, de ha azt az egyet vagy kettőt elveszíteném, akkor rájönnék, hogy nincs barátom.  
- Előfordult már, hogy egy régi barátságban ért valami meglepetés? 
- Volt már olyan. Negatív meglepetés is érhet, de ha igazán mély egy barátság, abba beleférhetnek olyan dolgok, amik talán egy szerelmi viszonyba sem. Az egész embert fogadjuk el, –jó esetben- a hibáival együtt. Egy szerelemben az ember gyakran idealizál, olyan tulajdonságokat is képzel a párjáról, amik nincsenek, és nagyon fáj, ha ez a kép összeomlik.  
- De ezekből is lehet tanulni… 
- Tanulni azt lehet. Tanulni mindenből lehet.  
- Rajongsz az asztrológiáért, ha jól tudom, saját kezűleg is készítesz horoszkópokat… 
- Régen készítettem saját kezűleg, ma már számítógéppel csinálom. Imádom, szórakoztat. Hagyom, hogy a dolgok úgy legyenek, ahogy vannak, nem is lehet ezeket nagyon befolyásolni, de engem az asztrológia boldoggá tesz. Úgy látom, hogy rend van a világban.  
- Rend? Hogy értve? A csillagokban? 
- Globálisan. Ez az egyetlen dolog, amiben rend van a világon. Bár, a rendetlenség egyfajta rend, amiben bízni lehet.  
- Szereted előre tudni a jövőt? 
- Igen, de azt is szeretem, ha meglepnek. Hú, azt nagyon szeretem! De szeretek dolgokat befejezni, tudni, hogy valami rendben van.  
- A befejezett dolgok pedig felkerülnek a polcra? 
- Hol a polc? Van polc? Belül, persze. Amíg van polc, addig nincs baj. Picit másképpen látom ezeket a dolgokat, mint mások. Ha valami be van fejezve, az már megvan. Addig idegesítő, amíg nincs kész.  
- Az ezotériáról jut eszembe, hová tűnt a megszokott piros cérna a csuklódról?  
- Itt van, csak az órám alatt. Szemmel verés ellen viselem! (nevet) 
- Újabb lemezre számíthatnak a rajongóid mostanában? 
- Ez most egy másik ipar. Megértem, hogy az emberek nem adnak ezreket egy lemezért, inkább letöltik az internetről, csak így nem lehet tudni, hogy mennyire szeretik a munkánkat. A letöltéseknek nincs nyomuk, nem látni, hogy melyik lemez sikeres igazán. Megélni végképp nem lehetne belőle. Nekem van más is, de annak, aki ebből él, annak nyilván nagyobb kérdés, és látom, hogy ezt meg kellene oldani valahogy.




fotók: RTL Klub
Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger