.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , , , » Vágyvillamos hetvenötödször!

Vágyvillamos hetvenötödször!

Written By Tamas on 2015. február 7. | 12:09

Február 19-én a Kováts Adél főszereplésével játszott Vágyvillamos 75. alkalommal lesz műsoron a Radnóti Színházban. 

Zsótér Sándor rendezése 2011. ősze óta szerepel a színház repertoárján, és több jelentős díjat kapott az évek során (többek között a színikritikusok által odaítélt díjak közül a legjobb női főszereplő és a legjobb rendezés díját).  

Zsótér Sándor a bemutató előtt így beszélt az előadásról:
- Húsz évvel ezelőtt találkoztam utoljára Williams- darabbal. Akkor durvább voltam, szétszedtem darabokra az egészet. Most a díszlettervezőmmel, Ambrus Máriával újra lefordítottuk ezt a darabot. Kemény fába vágtuk a fejszénket, mert ennek a darabnak van egy olyan megítélése, mely szerint „jól csúszik”. Nagyon jól megírt mű, és azt akartam, hogy ne csak jól, hanem tartalmasan is csússzon. Ne csak a felszínét kapja el az ember, de ne kritikával közelítse meg. Hírhedt darab ez, ami nem baj, csak mindenkiben él egy kép. Homályos emlékek villognak a nézőkben egy régi előadásról, színészekről, és ezekkel ülnek be a nézőtérre. Engem ez megkínoz idegrendszerileg. Nehéz csinálni. Én agyalni szoktam a premier után is. Van, ahol nem nagyon lehet már a bemutató után hozzányúlni, más színházakban van erre mód. A színészekben is történnek változások, amitől máshogy mond egy- egy mondatot. Nekem nem szoktak sokáig futni a darabjaim, ezért nagyon gyorsan jóra kellene csinálnom.
Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger