.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , , » Rami igazi mesterre lelt!

Rami igazi mesterre lelt!

Written By Tamas on 2013. január 29. | 23:35


Rami gőzerővel készül az Eurovíziós Dalverseny magyarországi elődöntőjére, melybe a Puzzle című dallal jutott be. A fiatal énekesnő az éneklésre tette fel az életét és komolyan veszi a feladatait.

A szőke énekesnő néhány hete jelentkezett Toldy Mária énekesnő- énektanárhoz, aki magántanítványává fogadta. 
- Nagyon hálás vagyok, hogy Toldy Mária tanít engem -vallotta be Rami. -Hihetetlen érzés, hogy egy ilyen nagy nevű énekesnőtől tanulhatok.  Biztos vagyok benne, hogy sokat fog tudni segíteni nekem. Kezdetben úgy volt, hogy csak A Dal című műsorban való szereplésre segít felkészülni, de elvállalta, hogy folyamatosan tart nekem énekórákat, és ez nagyon pozitív élmény számomra, hiszen nem vállal el akárkit. Felnézek rá és nagyon jól érzem magam az óráin. Ha az embert ilyen neves emberek veszik körül az nagy hatással tud lenni az ember életére. Úgy érzem, hogy önbizalmat is szerezhettem az órái alatt ami jól jön most egy ilyen megmérettetés előtt hiszen még nem volt részem ilyesmiben. Tudom, hogy Mária több Táncdalfesztivált megnyert itthon, és külföldön is kapott díjakat, ez külön inspirál, hogy egyszer én is a nyomába érhetek.

Szeretném ha elismert, és nem csak ismert énekesnő válna belőlem. Hosszútávra tervezek, és igyekszem sokat tanulni minden téren. Nagy bennem a megfelelési kényszer, és bízom benne,hogy sikerül megmutatnom,hogy ki is vagyok igazán. 




Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger