.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Müller Péter Szeretetkönyve turnéra indul!

Müller Péter Szeretetkönyve turnéra indul!

Written By Tamas on 2012. április 23. | 13:18

Müller Péter, a magyar spirituális irodalom legnépszerűbb mesterének művéből, a Szeretetkönyvből született színpadi előadás idén nyáron már nem csupán Budapesten lesz megtekinthető.


Egy színház arról, amire mindannyian szomjazunk. Az előadás nem pusztán őszinte önvallomás, gazdag tanítás, de társkeresés is: a néző szeretetét keresi és szeretni segít. Müller Péter az írja: "A szeretetről beszélni egyedül nem lehet. Csak együtt." A szeretet a legnagyobb szavunk. Minden örömünk és gondunk mögött ez az egyetlen szó rejlik. Müller Péter szól a szerelemről, a barátságról, a női és a férfisorsról, a párkapcsolatról, a szexualitásról és a magányról, társunk elvesztéséről, a saját lelkünkkel való barátságról, az öregségről, a családról, a gyermeki és az anyai szeretetről, korunk érzelmi zűrzavaráról s az elmúlhatatlan égi szeretetről. 
Az esten Papadimitriu Athina  tolmácsolásában kelnek életre a sikerkönyv sorai.

- Nagyjából öt éve találkoztam ezzel a könyvvel, aztán nemrég a lányaimnál újra rátaláltam- mondja Papadimitriu Athina. - Aláhúzogattam benne számomra fontos dolgokat, mert akkor már éreztem, hogy közöm lesz hozzá. Így is lett. Perjés János felkért, hogy csináljunk előadást a könyvből, és én nagy örömmel mondtam igent.  Kutik Rezső gitáros barátommal válogattunk hozzá zenéket, és így összeállt egy 60 perces előadás. A szeretet olyan nagy erő, mellyel falakat lehet dönteni. Én magam is mindig arra törekedtem, hogy elfogadjanak, szeressenek, kontrolláltam, felülbíráltam, faragtam magam. 40 éves koromban kezdtem szinkronba jönni azzal, ami bennem van. Ebben az érzelemmentes, érzéketlen világban fontos, hogy feltámasszuk az érzést az emberekben. Benne van a génjeinkben a szeretet, csak minden mást fontosabbnak érzünk a mostani, materiális világban. Úgy látom, hogy kezdünk rájönni, hogy nem ez a jövő. Könnyezve jönnek előadás után hozzám a nézők, és elmesélik, hogy milyen érzések törnek fel belőlük egy- egy Müller Péter mondat során. Szeretném kimozgatni az embereket ebből a lelki punnyadásból, és ehhez tökéletes út a Szeretetkönyv.
 
Előadások időpontja és helyszíne:
2012. április 23. 19:00             Miskolc, Avasi Művelődési Ház
2012. április 24. 19:00             Budapest, Rózsavölgyi Szalon
2012. május 07. 19:00             Budapest, Rózsavölgyi Szalon
2012. május 18.  20:00            Gyömrő, Hankó István Művelődési Ház
2012. június 05. 19:00             Budapest, Rózsavölgyi Szalon
2012. július 06.  19:00             Leányfalu
2012. augusztus 10. 19:00       Baja


 
Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger