.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Balla Eszter is Rómában vakációzik

Balla Eszter is Rómában vakációzik

Written By Tamas on 2014. február 6. | 18:31



2014. február 17-től Tenki Réka szerepét Balla Eszter veszi át az Orlai Produkciós Iroda Római vakáció című darabjában. A nagy sikerű előadást 2013. júliusa óta láthatja a közönség, többek között a Belvárosi Színház színpadán, Tenki Réka mellett Fekete Ernő és Hernádi Judit főszereplésével.



– Hogy jött az ötlet, hogy te veszed át a szerepet?
- Pelsőczy Réka, a darab rendezője mesélte, hogy miközben készült erre a munkára, Anna hercegnő szerepére senki mást nem tudott elképzelni,  csak Tenki Rékát. Aztán, mikor még nem is tudták, hogy Réka terhes, olvasott egy velem készült interjút a Nők Lapjában. Mi nagyon régóta ismerjük egymást, és az interjú közben megvilágosodott, hogy: „jé, ha valaki még el tudta volna játszani ezt az szerepet, akkor az Eszter!” Pár nappal később jelezte neki Tenki Réka, hogy anyai örömök elé néz. Egyértelmű volt a megoldás. Felhívtak, én pedig nagyon örültem a megkeresésnek. Ez valamikor december legvégén volt, január elején már meg is néztem a produkciót. Van egy öt hónapos kisbabám, úgyhogy mostanában kevesebbet járok színházba, pedig nagyon szeretek, szeretem a Tibornál futó előadásokat is.
Most már zajlanak a próbák is…
- Kicsit furán alakult, nemrég elutaztam három hétre, a rendező is dolgozik máshol, de végül a nagyon ügyes egyeztetésnek köszönhetően mostanra már lepróbáltam a darabot, megtanultam. Február 17-én játszom először Anna hercegnőt, előtte egy éjszakai összpróba lesz, mivel nehéz egyeztetni a csapatot. Szóval egy éjszakai összpróba – és aztán a mély víz. (nevet)
– Az idő rövidségén kívül mi az, ami kihívás a feladatban?
- Amikor megnéztem az előadást, kapkodtam a levegőt, mert ránézésre egy légies, könnyed szórakoztató előadás és a szerep is az, de közben technikailag elég bonyolultnak találtam. Sok a színpadi jelenlét, sok a jelenet. Anna hercegnő hihetetlenül felfokozott állapotban van végig, ezt tényleg nagyon nehéz megcsinálni. De annyira fantasztikusak a partnerek, annyira jól irányít a rendező és Réka olyan tisztán, érthetően játssza a szerepet! Ez nagy segítség egy beugrónak! Kaptam egy-két jó tanácsot is erre a két hétre, amíg nincs próba, ezen kívül talán van annyi tapasztalatom, hogy úgy is hiteles tudok majd lenni, hogy nekem nem volt két hónapom érlelni magamban a karaktert. Tenki Rékát nagyon kedvelem, remek színésznőnek tartom, ezúton is sok boldogságot neki és ígérem, vigyázok a szerepére!
– Az ősszel a Poligamy bemutatója kapcsán lehetett téged látni a tévében. Az is egy filmből készült színdarab. Egyre népszerűbbek a filmes adaptációk?
- A magyar színházi életnek vannak korszakai, lehet, hogy most ezt a korszakot éljük. Én egyáltalán nem bánom, nagyon izgalmas. Külföldön is ugyanígy van ez, ennek nagyon nagy a népszerűsége. Ami alkalmas arra, hogy jól meglehessen csinálni, azt miért is ne? A nézőknek pedig, gondolom, jó élmény, hogy az ismert történetet megnézik, és azt lehet figyelni, hogy ezt színházban, élőben hogyan valósítják meg.
– Jártál már Rómában?
- Vakációztam már Rómában, nagyon tetszett. A családommal még nem jártam ugyan minden helyen Európában, de eddig az olaszokat szeretem a legjobban. Annyira barátságosak! Kempingezni voltunk és amikor másodjára mentünk be a boltba, már a nevén szólították a kislányomat. Nagyon kedves emberek. Jóleső egy ilyen vidám, olaszos hangulatú darabon dolgozni. Ahogy végiggondolom, egyik mostani partnerrel sem dolgoztam még korábban együtt, de nagyra tartom és tisztelem a művészetüket, úgyhogy ez számomra igazi örömjáték lesz, és nagyon várom, hogy beállhassak.
– Az internetes visszajelzések alapján a nézők is nagyon izgatottak. Van két kicsi gyereked, ez nem okoz néha kényelmetlenséget?
- Ó, ez nálunk már egy nagyon rutinos dolog. Két aktív nagymama van és a férjem is remekül el tudja látni a két kicsit, ha arról van szó. Általában el szoktam őket osztani, hogy egyszerre csak egy csemetével kelljen boldogulni. Esténként persze nem, akkor egyvalaki otthon lefekteti őket. De már a kisebbik is megszokta, hogy néha nem az anyuval fekszik le aludni. Anyatej mindig van otthon. Nagyon szerencsés vagyok, mert a családom segítségével meg tudom oldani, hogy egy-egy estét ne legyek odahaza.

(forrás: Orlai Produkciós Iroda)
Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger