.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Eurovízió: Rami is bejutott a legjobb 30-ba!

Eurovízió: Rami is bejutott a legjobb 30-ba!

Written By Tamas on 2013. január 10. | 19:47


Rami a Puzzle című dalával bekerült az Eurovíziós Dalfesztivál elődöntőjébe. Az énekesnő első nagylemeze Szeress forrón! címmel került boltokba néhány évvel ezelőtt, melyről három dal is slágerré vált. 

Tavaly egy egészen új zenei hangzással jelentkezett, ez a The Fun Starts című dalban, és a hozzá készült klipben is érezhető volt. A Puzzle saját ötletei alapján íródott, Kálmán Tamás zeneszerző segítségével.  

„ -Ez az első olyan dalom, amit teljes egészében magaménak érzek, hiszen az én életemről szól –vallotta be Rami. -A dal a Puzzle címet viseli, és arról szól, hogy az életet darabonként rakod össze, mint egy kirakós játékot: néha ugyan nehezen találod a megfelelő darabokat de végül összeáll a kép. Kálmán Tamással dolgoztam együtt, akivel a The Fun Starts is született, és hamar megtaláltuk újra a közös hangot. Szerintem sikerült olyat alkotni, amely újszerű, van mondanivalója és mégis vidám hangvételű. Most minden erőmmel „A dal” című megmérettetésre készülök, de dolgozunk már a második albumomon is. Sok mindent tapasztaltam az elmúlt időszakban, megerősödött a hitem és a kitartásom. Érzem a pozitív változást az életemben, és biztosra veszem, hogy ez az én utam. Igyekszem a megérzéseimre hallgatni, és hosszú távra tervezek ebben a szakmában. Remélem, az idő majd engem igazol…”



Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger