.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Tordai Teri trükkjei

Tordai Teri trükkjei

Written By Tamas on 2012. december 31. | 15:43

Tordai Teri kortalan! Volt már színpadon, és vásznon egyaránt a végzet asszonya, főúri dáma, az életben pedig a nagymamaságot gyakorolja. A feje búbjától a lábujjáig árad belőle a finomság és a báj. A Jászai-díjas színésznőt egy színházi büfében faggathattam a titkairól.

- Mindig elképesztő eleganciával jelenik meg. Néhány napja egy bevásárlóközpontban láttam, és a férfiak még mindig párás tekintettel fordulnak ön után...
- Ezt szeretném is megőrizni. Szigorú vagyok magamhoz. megtanultam egyszerű női trükköket, ezek segítségével mindig meg tudok újulni. Egy idő után nehezebben néztem tükörbe, de de őszintén tudtam nevetni, mikor felfedeztem egy újabb kis ráncot az arcomon. Mennyt kellett ezért dolgozni! Mennyi szomorúság, mennyi jó és rossz történt velem, hogy annak a nyoma ott maradt az arcomon! Azt figyeltem meg a nagy színészgeneráción, Mezei Márián, Dajka Margiton, Sulyok Márián, hogy nagyon tudtak nők lenni. Mindenféle plasztikai műtét nélkül őrizték a tartásukat. 

- Láthatóan élvezi a nőség minden pillanatát. Sok munkája van ebben?
- Szeretem, hogy a gyengébbik nemhez tartozom. Nem baj, ha egy férfi nem tud beverni egy szöget a falba, de vannak az életnek olyan területei, melyekben egy férfi véleményére, ízlésére vagyok kíváncsi. Furcsa, hogy a férfiak az erősebbek, mégis azt látom, hogy azok a házasságok működnek hosszan, ahol a feleségek a határozottak. Amikor feltűnő jelenség voltam, akkor mindenki engem nézett. Hatvanéves koromra lett bennem annyi nyugalom, önbizalom, hogy nyíltan beszéljek. Amivé lettem, egy nagy gyűjtögetés eredménye. Anyukám hatásán kívül összelopkodtam ezt- azt regényekből, filmekből, életrajzokból. Nem sok energia kell ehhez, de nyitott szem mindenképpen szükségeltetik. Végtelenül érdekelnek az emberek. 

- Most is csillog a szeme a boldogságtól. Sosem szomorú?
- Régen rengeteget szenvedtem. Túl sok energia és idő ment el így. Bennem még mindig van szenvedély, de már nem szomorkodom felesleges dolgokért. Féltékeny sem tudnék már lenni. A szerelem az emberrel együtt él. Ha érzelmesek tudunk maradni, akkor nincs baj. Meg tudok hatódni egy filmen, vagy eszembe jut anyukám egy virágról, és ezek szép dolgok. Az életbe vagyok most szerelmes!

Röpke beszélgetésünk után visszavonul az öltözőjébe: Katherine Hepburn önéletrajzi könyvét olvassa, angolul. Még mindig gyűjtöget...


Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger