.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Úton a csúcsra: Klem Viktor

Úton a csúcsra: Klem Viktor

Written By Tamas on 2012. február 28. | 19:26

Egy tiszta tekintetű, ígéretes tehetségű ifjú színész, aki három év alatt bizonyította, hogy helye van a színpadon. Klem Viktor egyike azon kevés fiatal színészeknek, akikről biztosan beszélünk még húsz év múlva is...




Klem Viktor 1987 január 18-án született, 2009-ben végezte el a Színház és Filmművészeti Egyetemet, majd a Radnóti Színházhoz szerződött, ahol azonnal remek szerepeket kapott, közben párhuzamosan játszik a Bárkában és a Karinthy Színházban is. 2010-ben Csányi Sándor oldalán játszott az Apacsok című filmben. 
Így gondolkodik önmagáról:
"Színésszé válni hosszú folyamat, úgy érzem, valahol az álmodozáson már túl, de még nagyon az elején vagyok. Még nagyon sokat kell dolgoznom, most a legkisebb ugrifüles vagyok egy nagyon jó színházban, ahol próbálok minél többet tanulni azoktól, akiket tisztelek. Arra vágyom, hogy megtartsam a kíváncsiságomat száz év múlva is, miközben tapasztalattal és rutinnal vértezem fel magam. Szeretnék színészként éretten viselkedni, úgy, hogy közben soha ne menjen el a kedvem a játéktól."
Jelenleg az alábbi előadásokban látható: Alkony, Bárány Boldizsár, Büszkeség és balítélet, Bolha a fülbe, A főfőnök, Kutyaszorítóbban, Pygmalion, Szent Péter esernyője.
A televízió is felfedezte, hiszen Kapitány Iván improvizációra épülő komédiájában, a Mindenből egy van című műsorban Danit, a mindenlébenkanál srácot játssza péntek esténként az m1-en. Szerepel az egyik bank TV-reklámjában is pizzafutárként, remekül énekel, és csellón is játszik.
Klem Viktor vallomása az ELLE magazinból: „Azt hiszem, onnan indult az egész, hogy görbe a kisujjam. A családomban rengeteg a zenész, én is cselló tanszakot végeztem, ilyen adottságokkal profi csellista nem lehettem volna, ha a kisujjam is úgy akarta volna. A művészet közelségében nőttem fel, meleg váltásban jött tizenöt éves koromban a színház. A Színművészeti Egyetemre egyből felvettek, és azóta is többé-kevésbé szerencsésen alakulnak a dolgaim. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lenne sok és sokféle kételyem, félelmem napról napra, valahogy mégis mindig kiegyenesedik az a görbe, arra fele mutat a nyíl, hogy nekem ezt csinálnom kell. Persze létezik az a mélység, mikor úgy ébredek fel, hogy abbahagyom az egészet. 
De a pálya elején ez azért még nem olyan éles. A megzuhanások mindig abból jönnek, hogy megkérdőjelezem, elég jó voltam-e… Mostanában komolyan feltettem magamnak ezt a kérdést. Lehet, hogy vicces, de ha nekem holnaptól valami miatt abba kellene hagynom a színészetet, akkor én szakács lennék. A zene természetesen nekem is fontos. Csellózom, tudok játszani zongorán és basszusgitáron is, szívesen énekelek. De én mindent szeretek az életben! A nőket, a családomat, a barátaimat, szeretek utazni, sportolni, mulatni, meg csak úgy sétálgatni is. Meredek végszó, de tényleg: minden jöhet! Ha van mit redukáljak, tömörítsek a színházban, az csak az élet lehet, ezért élem is, intenzíven.”  
(fotók: Mindenből egy van/m1, A főfőnök/Radnóti Színház)

Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger