.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Für Anikó Óbudán énekel

Für Anikó Óbudán énekel

Written By Tamas on 2015. október 4. | 17:26

Október 27-én az Óbudai Kulturális Központban újra színpadra áll Für Anikó, hogy előadja leső két szólólemezének dalait.

A Nőstény álom, és a Kitalált világ dalait Hrutka Róbert és Bereményi Géza szerezte. 
- Női zenei önéletrajzok ezek, szubjektíven objektív megszólaltatásban- nyilatkozik Anikó a dalokról. -Személyes hangvételű anyag; benne vannak ők a zenével, a költészettel, én hozzáadom azt, ami én vagyok. Nem véletlen a közös munka. Bereményi régi barátunk, dolgoztunk már együtt, és Robival is baráti szálakon keresztül ismerkedtem meg. Büszkeséggel tölt el, hogy igent mondott, sőt úgy tűnik, hogy kettejük együttműködése túlmutat az én lemezemen. Géza szövegei inkább versek, költészet a javából, remekül illeszkednek Robi lendületes, összetéveszthetetlenül eredeti zenéjéhez.




Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger