.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » ByeAlex a döntőben!

ByeAlex a döntőben!

Written By Tamas on 2013. május 17. | 18:38

Magyarország neve hangzott el elsőként az 58. Eurovíziós Dalfesztivál második elődöntőjének továbbjutóinak felsorolásán, így ByeAlex ismét színpadra léphet a szombati döntőben. 

Abban a pillanatban, mikor meghallottam, hogy “Hungary” azt gondoltam, de jó, hogy elsőnek mondtak minket, megnyugodhatunk végre egy kicsit – mondta a fiatal énekes. – A célomat már elértem. Azzal az elhatározással jöttem ki, hogy bejussak a döntőbe. Az elődöntő szerintem egy rosta, ahol még nem nagyon játszanak az egyéb körülmények, többet nyom a latba a produkció, mint a politika és a kapcsolatok. Nem tartom elképzelhetőnek, hogy én nyerjem meg, ha mégis így történne, az nagyon fura lenne. Bár szerintem jó lenne egy budapesti Eurovízió. A győzelemre esélyesnek a dánokat és a norvégokat tartom – tette hozzá Alex.
Az élő adást próbák sokasága előzte meg, Alex és csapata (Wéber Helga vokalista és Kővágó Dániel gitáros) így már ismerősként köszönthette a színpadot csütörtök este, azonban ez az alkalom más volt, mint az eddigiek:
- Teljesen más volt az élő adásban fellépni, mint a próbákon. Azokon nem izgultam, tegnap viszont nagyon. Majdnem elájultam, amikor fel kellett mennünk a színpadra, bár az lehet, hogy csak az éhségtől volt. Nem is néztem vissza a felvételt, nem szeretném tudni, hogy milyen volt. Azért is izgultam, mert tudtam, hogy a tévén keresztül rengeteg ember néz, nem csak az aréna közönsége. Fura, ahogy a különböző országok hozzáállnak ehhez a versenyhez. Nagyon sok helyről csak bohócok jönnek, ugrálnak össze-vissza mindenféle röhejes jelmezben a színpadon. A skandinávok viszont nem bénázzák el, nagyon igényes, profi popdalokkal indulnak. Ha a többiek is így állnának hozzá, akkor ez egy nagyon kemény, színvonalas versengés lehetne – mondta a versenyről ByeAlex, aki az idei első elődöntőig nem is látott még Eurovíziós Dalfesztivált elejétől a végéig, majd hozzátette: 
– Nekem az volt az egyik küldetésem, hogy bebizonyítsam: lehet magyarul is énekelni egy dalt az Eurovíziós Dalfesztiválon. Nincs annál rosszabb, mint amikor végig kell hallgatni akcentussal éneklő produkciókat, sokkal jobban tetszik, amikor autentikus volt az előadás, még ha nem is értettem belőle egy kukkot se. A skandinávokra ez nem annyira érvényes, mert ők hihetetlenül jól beszélnek angolul.
A Kedvesem című dal produkciója nem sokat változott A Dal című műsor óta, és Alex szerint ez már így is marad: – Másik pólót veszek fel. De minden más marad úgy, ahogy eddig volt.
És hogy mi vár ByeAlexre Malmö után? – Nem gondoltam, hogy ennyire igénybe veszi az embert ez a két hét, kicsit várom már, hogy hazamehessek lepihenni. Alig várom, hogy taxiba szálljak és elmehessek a Bazilika előtt és azt érezhessem, hogy végre itthon vagyok, meleg van.

Az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjét élőben követhetik szombaton 21 órától az M1 műsorán.

Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger