.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Úton a csúcsra: Fodor Annamária

Úton a csúcsra: Fodor Annamária

Written By Tamas on 2012. augusztus 25. | 16:58

Fodor Annamária neve és arca egyre ismerősebb a színházbarátok számára, s újabban már a képernyőn is látható, mostanság például a Munkaügyek című sorozatban.
2004-ben diplomázott a Színház-és Filmművészeti Egyetemen, báb tagozaton. " -Izgalmasnak tűnt, hogy ott több dolgot is lehet csinálni -árulta el a színésznő a Fidelionak. -És egyáltalán nem bántam meg, nagyon jó osztályunk volt. Sokfélét tanultunk: bábot, színészetet, bábkészítést... Imádok például jelmezt tervezni, itt, a stúdiósoknak is terveztem már. És festeni is nagyon szeretek. Érdekes, a mi osztályunkból senki sem kizárólag a bábbal foglalkozik. Rendeznek, játszanak, terveznek..."
2005-ben az Új Színházban Szép Ernő A vőlegény című darabjában debütált. 
Eddig olyan sikerdarabokban szerepelt, mint a Cola, cukor, nokedli, Az öldöklő angyal, a Bűn és bűnhődés, A szív bűnei, az Ahogy tetszik, Az elefánttemető, a Phaedra, Az erdő, a Diploma előtt, vagy éppen a Vadorzók. Játszott az Új Színházon kívül a Merlinban és a Madáchban is.
– Maximalista vagyok, aki szereti a rendet és a pontosságot, de ugyanakkor érdekes módon a káoszban is feltalálom magam. Ez a kettősség jellemző az életemre is. Néha szeretek szürke egérkeként visszahúzódni, miközben azt mondják rólam, hogy kicsit bolond vagyok – mondta Annamária a Pepita magazinnak.
Az Új Színház körüli balhé kapcsán így nyilatkozott a Magyar Narancsban:
" -Szeretném mindenhová odavésni a nevemet, meg hogy „itt jártam”. Nyomot szeretnék hagyni. Bajban jobban észnél van az ember. De ebbe nagyon bele lehet fáradni: egész nap olyan vagyok, mint egy pitbull, de aztán este… Nagyon fárasztó ez a helyzet... Az utolsó Még egyszer hátulról előadás nagyon megható volt: azt éreztem, hogy úristen, ezt most fel kell adni? Leszek még egyáltalán színész? Mit temessek: magamat vagy csak a darabot?"


Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger