.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Balog Tibiék újra akcióban!

Balog Tibiék újra akcióban!

Written By Tamas on 2015. május 4. | 14:42

Végre mozikba került Árpa Attila mára kultikussá vált filmjének folytatása!

Az Argo 2-ben Balog Tibi (Kovács Lajos) és bandája (Scherer Péter, Bicskey Lukács, Kiss József) tíz év után sem lett okosabb. Továbbra is pitiáner, suttyó bűnözők, akik nagymenőknek hiszik magukat és a nagy lóvéra vágynak.
Egy japán szindikátus árnyékembere (Kulka János) balszerencséjére pont Tibiéketet bízza meg egy felbecsülhetetlen értékű adathordozó megszerzésével. Tibiék vajmi keveset értenek az IT világához, ezért egy számítástechnika tanárt (Bán János) visznek magukkal a lehetetlennek tűnő műveletre. A bajt a roma maffia feje (Nagypál Gábor) fokozza, aki egy régi ügy miatt elégtételt akar venni Tibin. A hajsza során Tibiék mindezeken túl japán bérgyilkosokat és a szlovák hadsereget is magukra haragítják, így az esélyük arra, hogy a nagy zsével Malibu tengerpartjára szökjenek, radikálisan csökken.
De aki Tibit alábecsüli, annak annyi. Mert Tibi megoldja okosban.


Kulka János így vallott a tőle szokatlan szerepről:
- Nagyon elcsodálkoztam, hogy Árpa Attila vajon miért küldte el nekem az Argo 2. forgatókönyvét. De arra emlékszem, hogy gyakorlatilag egy ültő helyemben végigolvastam, ami szerintem egy jó forgatókönyv egyik legnagyobb ismérve. Emlékszem, mennyit röhögtem, és elképesztően szellemesnek és viccesnek tartottam magát a történetet. – mesélte a színész, aki azt is hozzátette, azért örült kifejezetten ennek a szerepnek, mert egyre ritkábban van lehetősége vígjátékokban játszani. Ám most egy japán maffiózó bőrébe bújhatott:





Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger