.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....

Verebes Cirkuszhercegnője az Operettben!

Written By Tamas on 2014. március 26. | 12:15

A Kálmán-életmű kiemelkedő darabja A Cirkuszhercegnő, melyben a kilátástalan szerelemből fakadó feszültségek az átlagosnál is jobban izgalomban tartják a főhősöket. Ezúttal Verebes István átdolgozásában és rendezésében láthatjuk a darabot a Budapesti Operettszínházban.

"-A feladat nem volt egyszerű, hiszen egy meglévő, hagyományos zenei konstrukcióba bele kellett szerkesztenem egy másik történetet. Sokat gondolkodtam azon, hogyan valósíthatnám ezt meg úgy, hogy az operett szerkezetének és világának hagyományait megőrizzem. Én magam ugyanis nem szeretem azokat az előadásokat, ahol a közönség nem azt a darabot kapja, aminek a címe a színlapon szerepel" - árulta el Verebes István, aki fél éven át dolgozott a Kálmán-operett átiratán. "Be kell vallanom, a premier előtti napokban jutottam el arra a szintre, hogy megnyugodtam: azt láttam a színpadon, amit megálmodtam."

A rendező által megálmodott világ és egyedi cirkuszi légkör megteremtésében nagy segítségére volt Tihanyi Ákos koreográfus, aki megannyi musicalsiker után A Cirkuszhercegnővel mutatkozik be az operettek világában is.

Nekik, s természetesen a szereplőknek is nagy érdemük van abban, hogy az előadás nagy sikert aratott a premieren. A kettős szereposztásban a címszerepet Fischl Mónika és Bordás Barbara alakítja, a rejtélyes Mister X álarcát Homonnay Zsolt és Vadász Zsolt ölti magára, a táncos-komikus-szubrett párost Szabó Dávid és Szendy Szilvi, valamint Peller Károly és Kékkovács Mara játssza. Sergius Wladimirként vendégként Stohl András és Mészáros Árpád Zsolt látható. A III. felvonásban Lehoczky Zsuzsa, valamint Felföldi Anikó és partnerük, Faragó András aratja le a tapsokat. Az előadás további szereplői között van Dézsy Szabó Gábor, Jantyik Csaba, Melis Gábor, Balogh Bodor Attila, Marik Péter, Arányi Adrienn és Magasházy István.


(forrás:operett.hu)
Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger