.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , , » Mácsai Pál a Terápia folytatásáról

Mácsai Pál a Terápia folytatásáról

Written By Tamas on 2014. március 14. | 12:42

Nagy sikerrel ment a HBO-n a Terápia című TV-sorozat, melyben nagyszerű színészek kaptak remek szerepet. Természetesen a nézők szerették volna, ha készül folytatás, de nem kell már sokáig izgulniuk, hiszen befejezték a második évad forgatását, mely várhatóan ősszel kerül képernyőre.

A hvg.hu a sorozat főszereplőjét, a pszichológust alakító Mácsai Pált faggatta:

- Erről a második szériáról csak annyit tudunk, hogy valamivel szabadabbak a történetek az eredeti, izraeli forgatókönyvhöz képest, illetve hogy újabb páciensekre és újabb titkokra számíthatunk.
 - Azt merem mondani, hogy a második évad nem lett rosszabb, mint az első. Gyakorlottabbak voltunk, ennek köszönhetően egy kicsit lebegőbb, talán finomabb anyag jött létre. A rutinnak hála, most már azt is tudtam, hogyan kell túlélni fizikailag azt, hogy fél éven át mindennap fel kell kelni hat előtt, éjfélkor lehet lefeküdni, és közben kell megtanulni nyolcszáz oldalt.
- A sorozatban egy pszichológust és pácienseit látjuk egy intim, terápiás helyzetben. A húsba vágó problémákkal küzdő karakterek terheit mennyire veszi át egy színész a valóságban?
- Ez egy szerep. Amikor a színész azt mondja, hogy egy szerep érzelmileg olyan nehéz, hogy rajta maradt a privát életében, nem tudja letenni, cipeli hosszan, akkor én ott orrontok valami túlzást. Egy színésznek ezt tudnia kell kezelni.
- Nem volt még olyan szerepe, ami kimerítette volna érzelmileg?
- Dehogynem. De ez nem úgy történik, hogy az ember a játszott alak gondjaival, terheivel él. A feladat terheivel igen, a megoldások keresésével, az azonosulás útvesztőivel igen, de ez a szakmánk természetéből fakad, amire szerintem nem illik panaszkodni. Annyi örömet szerez nekünk a színészet, hogy ezeket a kényelmetlenségeket adjuk oda neki csendben.
- Ön, mint aki segítő szerepben, pszichológusként van jelen a produkcióban, tanult-e ebből bármi olyat, amit a színházban is használni tud?
- Igen. Azért én kaptam meg ezt a szerepet, mert sokban hasonlít rám, még pszichológiára is jártam két évig – mégis, egyértelműen jobban tudok figyelni valakire, mint a forgatás előtt. Ez például egy nagy nyereség. Korábban keveset filmeztem, most végre megtanultam úgy ülni a kamera előtt, hogy már nem zavar. És köszönhetek ennek a munkának néhány ismeretséget, klassz emberek barátságát is.
- Tudatos választás volt, hogy nem filmezett sokat?
- Dehogy volt tudatos. Filmeztem volna én sokat, csak nem kellettem, nem voltam elég jó.

a teljes interjú elolvasható AZ ALÁBBI LINKEN 

(forrás: hvg.hu, Tossenberger Adél) 



Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger