.......SZÍNHÁZ, ZENE, IRODALOM, MOZI ...

.....minden egy helyen .....
Home » , » Berkes Gabriella és Vukán György az Orfeumban!

Berkes Gabriella és Vukán György az Orfeumban!

Written By Tamas on 2012. március 22. | 10:50

Egy gyönyörű hang, egy elbűvölő színésznő és egy világhírű, Kossuth-díjas jazz zenész: Berkes Gabriella és Vukán György. Az ő közös álmuk vált valóra a Once upon a Dream című albumon és így a dalokat bemutató Orfeum premieren. 

Az aranylemezes színész-énekesnő gazdag pályafutása során a leghíresebb musicalek címszerepeit énekelhette el telt házas előadásokon. Ezúttal kicsit másképp adja elő az Evita, a Jekyll & Hyde, a Dick Tracy, a West Side Story és a többi örökzöld zenés színdarab legismertebb dalait. A Once upon a Dream balzsam a léleknek és varázslatos este a vendégeknek, közreműködőnek egyaránt.
- Rengeteg lehetőségem lehetett volna, de annyira renitens, és perfekcionista vagyok, hogy csak a fiókomban gyűltek a kész anyagok - árulta el Berkes Gabriella. -Olyan albumot készítettünk most Vukán Györggyel, Berkes Balázzsal és Balázs Elemérrel, amit végre a magaménak érzek. Musical , de kicsit máshogyan! A dzsesz „angyal szárnya” épp, hogy csak megérintette a dalokat, hála Gyuri zsenialitásának. Én nem vagyok dzsesz énekesnő, csak nagyon szeretem. Ezeket a szerepeket többnyire játszottam már, vagy szerettem volna elénekelni. Ez most más! Nincsenek nagy megfejtések, nagy hangok…az a musical színpadáé. Finom zene akár baráti, vagy szerelmes meghitt beszélgetések , borozgatások mellé. Persze remélem,tud szép érzéseket kiváltani a muzsika és a szöveg is, de nem feltétlenül kell odafigyelni rá. 
Április 6-án az Orfeumban láthatja és hallhatja a közönség Berkes Gabriella és Vukán György új műsorát.

Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. KultúrZsiráf - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger